NETWORK





RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE



BLOGLOVIES






Ke UNIMAS ke kita ?
Thursday, August 27, 2015 at 10:46 AM
ASSALAMUALAIKUM

Lama sungguh aku menyepi dalam blogging ni
No time lah nak menghadap blog bila badan penat kerja
Tapi InsyaAllah akan diteruskan after this
Kerja pun dah takda, so jom Yasirah cerita sikit

          11 August yang lalu, bila semua kawan kawan gelabah nak tahu keputusan yang akan menentukan masa depan diorang, aku pun merasai perkara yang sama, aku pun gelabah, aku pun kecut perut. Aku takut sangat kalau aku tak dapat nak masuk mana mana Universiti.

          Pagi pukul berapa tah, check keputusan guna phone Goh, aku check situ sebab phone dia ada line, Celcom memang takda line dalam Klang Parade. Hantar sms then dapat je keputusan, aku terus terduduk. Semua pandang. Tahu tak bertapa aku bersyukurnya dapat sambung belajar. Aku terus ws "kekasih" dan aku pun macam wow sebab dia dah pergi tengok result UPU aku sebelum aku sendiri yang tengok. Hahaha



          Bagitahu mama, mama macam terkejut, mama macam taknak bagi. Balik suruh bincang semua. Bila malam je balik, mama muka dah lain, abah relax je, aku makan terus masuk bilik. Mama panggil, aku pun haish malasnya, ni mesti taknak bagi lah ni. Abah buka mulut je, aku diam, abah bagitahu itu ini, aku diam, aku menangis je, aku tak tahu nak buat apa. Teruk sangat ke kursus degree yang aku dapat ?

          Tapi setelah berminggu minggu, semua ni dah selesai, dan minggu depan aku akan terbang menjejakan kaki di Negeri Sarawak. Tak sabar rasanya hati ini. Hihhi.






← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by yasiraashaari
Do you know ?Honesty is the best policy in life