NETWORK





RECENT STORIES

MONTHLY ARCHIVE



BLOGLOVIES






Lama tak bersua ye ?
Monday, October 17, 2016 at 2:39 PM
Assalamualaikum and hi semua !!

Huh lama gila aku tak ber-blog ni, rasa macam excited pun ada, kena lah pula hujan lebat di Kota Samarahan ni, so aku sedikit bersemangat. Mama kata dekat Klang pun asyik hujan je hahahaha insyaAllah flight aku kejap lagi and dah sampai rumah nanti nak mandi hujan hehe lama tak buat, dulu masa kanak-kanak je buat kan hahahaha

So far, sekarang aku dah Semester ketiga, pejam celik dah Tahun 2 aku di sini. Alhamdulillah, semester lepas aku dapat Anugerah Dekan hahaha pointer betul betul atas garisan 3.5 hahaha insyaAllah semester kalini aku akan buat yang lebih terbaik buat diri ini. Amin







← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by yasiraashaari
Do you know ?Honesty is the best policy in life